Модуль9.
Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні
можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого
навчання - яке допомагає учням стати самоспрямованими в навчанні та та яке може
враховувати навчальні потреби різних учнів. Під час вивчення цього модуля ми
обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; як
допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
та створили інструменти для підсумкового оцінювання.
ід час вивчпеня цоьго модуля учні поділились прикладами учнівських
робіт, бговорили ідеї з залучення їх до процесу оцінювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий